Intrebari frecvente
-
Aici gasesti raspunsurile la cele mai frecvente intrebari
privind serviciile noastre.
-
Ce este tehnologia Wimax 4G?
Tehnologia Wimax 4G este o tehnologie fara cablu care poate oferi acces la internet fara in banda larga (broadband), comparabila cu serviciile de internet prin cablu. Avantajele sunt rapiditatea instalarii, evitarea costurilor mari de instalare, accesul facil in zone in care tehnologiile traditionale prin cablu patrund mai greu.
-
Cum pot beneficia de o conexiune la internet Wimax?
Este foarte simplu: trebuie sa ne contactezi si sa ne spui in ce locatie doresti sa folosesti serviciul. Noi verificam disponibilitatea acestuia in zona solicitata de tine, iar daca esti in aria de acoperire este suficient sa vii la sediul nostru pentru a incheia un contract si pentru a ridica echipamentul. Odata intrat in posesia acestuia, te poti conecta imediat la internet.
- Ce tipuri de echipamente sunt folosite pentru conectarea la internet prin Wimax 4G?
In acest moment iti oferim trei tipuri de echipamente, in functie de nevoile tale:
- Router Wi-Fi: Permite utilizarea de servicii de date, voce sau fax, oferind in acelasi timp posibilitatea conectarii mai multor echipamente sau mai multor utilizatori. Este recomandat pentru folosirea in zone cu semnal slab.
- USB Shuttle: Este un echipament care se conecteaza la portul USB al computerului, asigurand disponibilitatea serviciului oriunde, acasa sau in miscare. Este recomandat pentru a fi folosit in zone cu semnal slab.
- Mi-Fi: Acest echipament permite utilizarea aceleiasi conexiuni pentru mai multe computere sau mai multi utilizatori si este disponibil oriunde, acasa sau in miscare.
- Unde este disponibil serviciul Wimax 4G?
Serviciul Wimax 4G este disponibil in Bucuresti, precum si in principalele orase din tara. Reteaua 4G este in continua extindere, pentru a verifica daca te afli in aria de acoperire te rugam sa ne contactezi.
- Care este viteza cu care pot descarca fisiere de pe internet prin conexiunea Wimax 4G?
Viteza maxima de descarcare a fisierelor de pe internet este de 15 Mbps. Aceasta poate varia in functie de abonamentul ales si puterea semnalului in locatia in care folosesti conexiunea.
- Viteza de urcare (upload) a fisierelor spre internet este aceeasi cu cea de descarcare (download)?
Nu, conexiunea Wimax 4G este asimetrica. Acest lucru inseamna ca vitezele de descarcare si de urcare nu sunt aceleasi, viteza de urcare fiind mai mica. In cazul de fata, aceasta poate ajunge pana la maxim 5 Mbps, in functie de abonamentul ales si de locatia in care folosesti serviciul.
- Prin conexiunea 4G exista limitari de banda sau de trafic cum este in cazul conexiunilor 3G?
Nu, prin conexiunea 4G traficul este nelimitat si viteza nu scade dupa un anumit volum de trafic sau dupa un anumit timp. Permanent vei avea aceeasi viteza de conectare la internet, indiferent de traficul efectuat.
- Pot sa instalez o linie telefonica fixa prin conexiunea Wimax?
Da, se poate instala o conexiune telefonica fixa. Routerul Wi-Fi are prevazute si porturi pentru conectarea telefoanelor. Este suficient sa soliciti serviciul telefonic impreuna cu cel de internet si vei putea folosi telefonul fix oriunde in aria de acoperire Wimax 4G.
- Cum imi pot plati abonamentul la internet?
Iti poti plati abonamentul la internet prin plata directa in numerar la sediul nostru, sau prin virament bancar in contul nostru. Numarul de cont este RO54BRDE426SV58113694450, deschis la banca BRD, agentia Teiul Doamnei
- Cand se emite factura aferenta serviciilor de care beneficiez, care este termenul de plata si unde o primesc?
Factura se emite la inceputul unei luni calendaristice, aferenta serviciilor din luna curenta. Termenul de plata este pana la sfarsitul lunii in care beneficiezi de serviciile prestate. Poti primi factura prin serviciul de curierat sau prin e-mail la adresa declarata de tine.
- In cazul in care exista probleme cu functionarea serviciului, unde ma pot adresa?
Daca ai probleme cu functionarea serviciului, ne poti contacta la numerele de telefon sau adresele de e-mail afisate pe site. O echipa de specialisti iti sta la dispozitie permanent pentru a iti oferi suportul tehnic de care ai nevoie.
- Cum procedez daca sunt nevoit sa ma mut intr-o locatie unde serviciul nu este disponibil?
In cazul in care doresti sa renunti la serviciul contractat, te poti adresa cu o cerere pe e-mail sau la sediul nostru, urmand sa primesti un raspuns in maxim 30 de zile. In cazul in care nu doresti sa mai folosesti serviciul inainte de terminarea contractului initial, va trebui sa returnezi echipamentul primit de la noi.